امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

هوش مصنوعی اطلاعات مهم را از برنامه های وام، قراردادهای اجاره نامه، فرم هاو رسیدها به منظور صرفه جویی در ساعات بی شماری کار در کارکنان، به رسمیت می شناسد و استخراج می کند، می تواند مدت زمان صرف شده برای خواندن یا ضبط اطلاعات مشتری را به شدت کاهش دهد.

chatbot خدماتی است که از الگوریتم ها پشتیبانی می شوند، این کار با مشتری به شکلی شبیه به انسان در تعامل است، این ابزار هوش مصنوعی  از طریق پیام های صوتی و متنی راهنمایی مالی را برای مشتریان بانک ارائه می دهد، این سرویس شبانه روزی در دسترس است و می تواند معاملات روزانه را انجام دهد، بنابراین مشتریان می توانند در هر زمان و بدون هزینه بیشتر ، به خدمات دسترسی پیدا کنند.

یک chatbot می تواند به عنوان یک دستگاه پاسخگو عمل کند و در طول روز به طور مداوم در خدمت مشتریان باشد، می تواند به سؤالات ساده کاربران برنامه بانکی سفارشی پاسخ دهد و می تواند در صورت لزوم آنها را به وب سایت بانک هدایت کند، چت بات ها عملیات مستقیم و اساسی مانند افتتاح را ارائه می دهند. یا بستن حساب، انتقال وجه و غیره را ارائه می دهند.

برنامه بانکی  با ویژگی های مرتبط با هوش مصنوعی یکپارچه شده است تا بتواند خدمات را نشان دهد   و بینش متناسب با رفتار کاربر، برنامه با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های کاربر، بخش مشاوره و ارتباطات را کنترل می کند، بانک ها خدمات تلفیقی آنلاین مدیریت و سایر خدمات را با ادغام ارائه می دهند.   کمک به کاربران در برنامه ریزی مالی با استراتژی های هوش مصنوعی بسیار آسان است.

بانکها اهمیت تسریع و افزایش ارتباط با مشتریان را درک می کنند، برنامه های بانکی می توانند تعامل با مشتری را آسان تر کرده و مشتری های جدیدی را جذب کنند، 

فناوری هوش مصنوعی بر اساس اصل جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها کار می کند، هر سیستم هوش مصنوعی می تواند به خوبی با مجموعه داده های بهتر کار کند، یک برنامه بانکی متناسب با تلفن همراه غنی شده با ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند تمام داده های مفید و مفید کاربران را برای بداهه سازی فرایند یادگیری جمع کند. و افزایش تجربه کلی کاربر، پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، می توان این تجربه را شخصی سازی کرد.

بسیاری از معاملات صرف نظر از زمان و مکان در سراسر جهان انجام می شود، فرایندهای خودکار و برنامه های کاربردی دیگر به ادغام هوش مصنوعی در سیستم بانکی و برنامه های بانکی تلفن همراه نسبت داده می شود، نقش اصلی هوش مصنوعی در حوزه بانکی تلفن همراه بهبود خدمات به مشتری است،موسسات مالی  با استفاده از تشخیص صدا و تجزیه و تحلیل پیش بینی از هوش مصنوعی استفاده می کنند و بانکها از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش تجربه مشتری با دادن یک تماس شخصی استفاده می کنند.

پس از جمع آوری داده ها از دستگاه های تلفن همراه کاربر، برنامه بانکی تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی داده ها را از طریق یادگیری ماشین پردازش می کند تا اطلاعات مربوطه را هدایت کند یا کاربران را به سمت منبع اطلاعات هدایت کند. 

هوش مصنوعی می تواند مدیریت ثروت و مدیریت پرتفوی را به طور مؤثر و کارآمد مدیریت کند، این کار را برای کاربرانی که از مراجعه به بانک ها متنفر هستند، بانکداری را در نوک انگشتان شما قرار می دهد، بانکداری تلفن همراه به مدیریت خدمات اساسی بانکی کمک می کند، بنابراین، مشتریان می توانند معاملات خودکار و ایمن را بدست آورند. برای هر معامله مشکوک فوراً طبق الگوهای معمول آنها، اعلان ها را دریافت می کنید.

هوش مصنوعی سیستم مدیریت کارت را ارائه می دهد، این سیستم نه تنها سیستم مدیریت کارت اعتباری و بدهی را خودکار می کند بلکه آن را ایمن تر می کند، بلکه به مشتری کمک می کند تا در صورت از دست دادن کارت، از یک فرآیند احراز هویت طولانی خلاص شود، بلکه سیستم هوش مصنوعی در وقت و تلاش خود صرفه جویی می کند. مشتریان و خدمات بانکی تلفن همراه را بهبود می بخشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه